fredag, juni 27, 2008

Luksusproblem?

Nå har jeg akkurat hatt en laaaang samtale med ei venninne om pupper. Ja, pupper faktisk. Det er faktisk ganske mye som kan diskuteres om pupper. Fasong, størrelse osv... Vi diskuterte da mest størrelse.


Hu klager og syter over at hu har så små pupper og liten BH-størrelse. Og at hu ikke er fornøyd. Jeg derimot klager og syter over at jeg har for store pupper. Ja, kanskje ikke for store - men store nok til at det er problematisk å finne BH'er som faktisk passer. Det er så evig stress å måtte lete seg halvt i hjel etter en BH som faktisk passer. Etter å ha letet lenge og vel etter dette og ikke ender opp med resultater pleier jeg gå lei og bare kjøpe en som passer sånn ca [som egentlig er for liten men jeg liker å late som om de ikke er det]. Venninna mi kaller dette et luksusproblem. Jeg derimot er ikke enig. Jeg misunner henne så sykt som kan gå inn i en butikk og faktisk komme ut med BH'er som passer og holder ting på plass som den skal.


Syns du det er et luksusproblem og ikke finne store nok BH'er og dermed må gå rundt med BH'er som egentlig er for små? Eller har du selv kanskje opplevd problemet og mer irriterer deg over slitet med å finne BH som passer enn gleden over å ha store pupper?

2 kommentarer:

therese sa...

nope. not a luksusproblem lissom. Det er ikke din feil. puppan er noen ganger i veien, noen ganger ikke- noen ganger skulle de vært større, andre ganger mindre! I guess man bare må lære å leve med de ;D

Anonym sa...

Det syns jeg også var stress før,men det er bare fordi du kjøper BH på feilplass. Prøv på Kappahl og Lindex. der har de mega store og du finner garantert en som passer. etter jeg begynte å kjøpe der, har jeg nå over ti BH er som er behagelige og fine og som passer perfekt.