lørdag, august 01, 2009

Ja, jeg lever faktisk

Therese har så rett så rett, jeg er ikke på hyttetur mer.
Jeg hadde en helt knall hyttetur, jeg tok bilder og de kommer - bare ikke ennå.
I uka som har vært har jeg lekt arbeidshore som jobber 2 skift om dagen. Så jobben tok på men nå er det endelig "ferie" etter rundt 2 timer på jobb imorgen. Etter det går turen min til Tønsberg hvor jeg skal besøke Tine en god stund. Og jeg gleder meg mer enn ja, jeg kom ikke på noe.
Nå gjenstår det bare en hurtig pakking, noen timer i dusjen og en god times nattesøvn før jobben kaller på meg.

Jeg er forresten sjokket over at folk fremdeles leser bloggen min, så dårlig som jeg har vært til å blogge i sommer.

4 kommentarer:

Renate sa...

Masse jobbing ja, blir penger av slikt. Kan være bra slitsomt nå, veit jeg alt om, men desto mer gøy på payday :D

Kos deg i Tønsberg!

therese sa...

Du må kose deg i tbg :D Hils pappa om du ser'n xD

Thea Stub sa...

kos deg!

IdaPida sa...

du er flink til å jobbe ass, respekt!

dobbelskift og greier, men sånt blir d penger av, og penger kan man bruke på mye moro..
kos deg i tønsberg!