onsdag, august 12, 2009

Ice-princess

For dere som ikke har skjønt det helt så har jeg lagt bloggen litt på is i det siste. Jeg hadde en kjempetur til Tønsberg hos Tine. Jeg ble kjent med flere nye mennesker, jeg fikk slappet av og ikke sovet så mye jeg skulle ønske. Men det er rundt den beste ferien jeg kunne fått og jeg trengte det virkelig.
Igår hadde mor og far sølvbryllup så det var åpent hus og full hage. Ja, nettopp. Koselig Detvar det og mye kaker gikk ned. Mamma fikk kopi av brudebuketten sin (bilde over). 

Det hadde vært et veldig fint bilde av meg og kusina mi, men hu og broren hadde en liten fight så han droppa å ta bilde av hu. 
  Kake måtte til, det var jo sølvbryllup.

Dagen idag har gått på rydding. Det er nemlig 2 dager til jeg flytter og rommet mitt ser ikke engang ut i måneskinn. Du sitter nok der og tenker "så rotete kan det ikke være", men jo - det er det faktisk. Det var det enkelte folk igår sa når jeg advarte dem om at rommet mitt virkelig var rotete. "Så ille kan det ikke være!"... "Ok - det var faktisk så ille!". Det er som min kjære kusine Birgitte fikk sakt det - "Her går det virkelig ann å si at det er så rotete at du ikke kan se gulvet, for det kan du jo faktisk ikke." Men som sakt så flytter jeg om 2 dager. Jeg gleder meg, selvom det er enkelte ting jeg har mine tvil om og noen ting jeg smågruer meg litt til. Har du noen tips til meg nå som jeg skal leve som fattig hybelstudent..? 

3 kommentarer:

Renate sa...

Hei hei, har du kommet inn i hybel og alt er velvære? Studentlivet er hærlig syns jeg, tror du kommer til å like det :)

Virka som ei flott sølvbryllupsfeiring, skikkelig fine bilder ^^

Kjenner meg igjen i å ha det rotete på rommet.. Bruker å være det hos meg, om det så er i Norge eller England. Jeg er litt surrehode!

Anonym sa...

Hvor flytter du? Store selskap er greit!

Anonym sa...

auksjonen er avsluttet.

er dette mailen din: love_a_193277@hotmail.com?