søndag, september 27, 2009

Hvor godt har jeg det egentlig?

Jeg sitter på rommet og er asosial. Stua er full med folk (nesten) som skal ha taco. Jeg vil ikke ha, tror jeg. Hodet er tomt men overfullt på samme tid. Jeg hadde egentlig tenkt å vise dere bilder av Leif Egil, men jeg har ikke fått tatt noen ennå. 

Igår morges reiste mor og far til USA. Jeg brukte hele fredagskveld på å finne ut hva jeg kunne ønske meg av dem derfra. Det jeg kom frem til var en mobil og gensere og t-skjorter av diverse merker. Det var da jeg skjønte hvor godt jeg faktisk har det. USA lissom, landet der de har alt mellom himmel og jord, og det beste jeg klarer å komme på er en mobil og noe tøy? Det var virkelig ikke noe mer jeg hadde lyst på. Lurer du på hvilken mobil forresten? Denne!  
Jeg merker at det ligger lite, men samtidig mye på hjertet mitt. Jeg bare - vet ikke helt hva. 

Har du slike dager, der du har masse på hjertet men bare ikke får det ut? 

2 kommentarer:

therese sa...

Nemlig. for godt. hihi :)
jeg har ofte slike dager, og dager hvor jeg har lyst til å snakke om alt som jeg føler, men er usikker på hvordan jeg skal forklare det :P

TOROBORGEN sa...

lyste jeg opp dagen din?