torsdag, september 24, 2009

Prinsesse Anita er kommet tilbake!

Ja, for dere som lurer så lever jeg faktisk ennå.  Jeg har det faktisk helt konge! Jeg har solnedgangen inn på rommet hver kveld og sjøutsikt hele dagen lang. Jeg bor sammen med de to mest fantastiske jentene du kan tenke deg og går i den aller beste klassen! Jeg kan lett si at jeg elsker å være her. 
For dere som ikke har fått det med dere har jeg flyttet ut, på studenthjem med skolen. Det har vært mye å gjøre, både i henhold med flytting og skole og bloggen har rett og slett blitt nedprioritert. Men nå begynner ting å roe seg, rommet begynner å nærme seg ryddig og Leif Egil har endelig fått et ordentlig "bur" med både plante, steiner og lampe. Jippi for meg. 
Når jeg har fått ryddet ferdig skal jeg ta en ordentlig photoshot og vise dere hvordan jeg lever i disse dager. Og jeg skal prøve å komme tilbake i bloggingen litt mer fast, men internett her kommer og går litt som det vil så noen ganger får jeg nok ikke blogget.
 
Følger du bloggen min?

3 kommentarer:

therese sa...

Jeg vet at du har det kooos. Og jeg har tilogmed sett Leif Egil (not in real life tho') ..

Anonym sa...

Seff følger jeg bloggen dim! Følger du min? :P
Og jeg liker Leif-Egil!

IdaPida sa...

jeg kikker innom titt og ofte jeg.
koselig med nytt innlegg..

jeg syns d var rart men godt når jeg flytta hjemmefra