mandag, mai 19, 2008

Jippi - Første store lange blogg

:J



Nå skal jeg være skikkelig flink og skrive en über lang blogg. Dele alle mine altfor uinteressante tanker. Hoho - dette kan bli morsomt (HH)



Jaja.. Uhm, så var det hva jeg skulle skrive da xD



Jeg sitter på skolen nå.. Har historie jeg.. uff, så kjedelig.. Tror seriøst ikke læreren har hørt om variasjon xD ”bla bla bla”.. Eneste jeg hører (A) Jeg trodde jeg fikk lønning mi idag men den har ikke kommet ennå..Men om den kommer skal jeg på shopping etter skolen… Eller, jeg skal hvertfall late som LOL.. Jeg skal gå med Aslaug.. Også litt Metha når hu er ferdig på skolen :r:


Igår hang jeg med Iselin i byen.. Vi er dritkule (HH) Vi spiste salt sild :lur: Også fikk vi frys i oss xD Seriøst – begge to satt og frøys når vi kom heim.. =/ Tror kanskje vi var litt for lenge ute og gikk i den kalde byen.. Bare sånn 4 timer elns (A) Det var verdt det da :D Iselin er koselig å gå med ^^ Vi har ekstremt interessante samtaler :lur: Vi skal gjenta det en gang om ikke så lenge (: Det blir koselig(:)(:)



Idag bestemte jeg meg for at jeg skal kjøpe ukespass på quarten :D Prøver bare å finne noen som vil joine meg xD Vil du joine meg? Ta kontakt da :D Jeg tar gjerne med flere ^^ Tenk så koselig^^ Masse bra konserten og henge sammen med folk ^^ Jeg vil egentlig på Hove også da for jeg vil på Avenged Sevenfold og Bullet For My Valentine og Panic! At The Disco og InFlames og Dimmu Borgir.. Men jeg vil på ennå flere på quarten.. Pluss at quarten er nærmere så jeg kan sove hjemme.. Men det blir koselig^^ Tror kanskje jeg har fått med meg et folk allerede :D Det håper jeg (A)


I dag skal jeg på koret også :D Det blir tøft^^ vi skal synge i Hægeland på lørdag. DA må dere komme da :D Det blir rått (HH) Nå har jeg nettopp hatt lunsj.. Spiste lasagne.. Det var godt da (A)


Jeg har fått total dilla på msn ikoner :D Serr – dem er så geniale LOL. Skal se om jeg får til og laste opp noen her xD


Sjekk http://myspace.com/martinrindal - nydelig musikk - genialt menneske :D Kanskje Norges nye sanghåp ? :D


Kommer til å komme mer musikktips etterhvert ^^Jeg liker musikk – det er koselig (: Musikk får meg i godt humør :H Det er så koselig med musikk^^ Nydelige musikken <3>


Nå må jeg løpe for jeg har snart biologi.. Meeeeen følg med for oppdateringer – de burde komme fort :eye:


Ps. Alle de rare sammensetningene as in: ”:J” og ”LOL” osv er nydelige msn smil.. så hvis du lurer på hvordan de ser ut får du kontakte meg på msn.. Har du den ikke? Spør meg davel;)

Ingen kommentarer: