fredag, mai 23, 2008

Matte skriftlig eksamen...

Jaja.. Sånn kan det gikk.. Da kom jeg altså opp i matte skriftlig eksamen..
På mine vegne er jeg glad - jeg kunne ikke fått noe bedre fag å komme opp i.. Men for resten av de som kom opp i dette [Spesielt Therese <3] har jeg all medfølelse for.. Stakkars folk
Grunnen til at det er det beste faget jeg kan komme opp i er enkel.. Og - hør meg ut..
Matte er det eneste faget jeg ikke kan gjøre det verre i fordi jeg egentlig har stryk i det.. MEN hvis jeg består på eksamen så består jeg matte likevel :D Så om jeg stryker så stryker jeg - så ingen forandring der.. Men om jeg består så består jeg :D Så - jeg kan kun gjøre det bedre :D
Jeg går inn for å stå da :W

Men for alle de andre folka som egentlig akkurat klarte å stå matte - hvis dem stryker på eksamen så stryker dem matte likevel =/ Og det er sånn 5-6 folk.. :S


Meeeen utover det så har dagen vært grei^^ Fikk is i mattetimene idag (: Også vanka jeg litt i byen med Tess og Heidi og As (: Også var jeg en tur på jobb også kom jeg heim.. Også dro jeg med pappa ut på Øya på ØyGospel og hørte på når AnsgarKoret sang sin siste konsert (: Brodern er med der - og Linda [kjærsten til bror].. De var utrolig flinke ;O
Åååå - jeg savner Chicago <3

Nu skal jeg soooove littebitt før jeg må opp og sliiiiite meg gjennom en laaaaaaaang skoledag.. uff - har ikke gjort biologi leksa eller spansk leksa.. Også har jeg IT muntlig også imorgen.. Uff - det kommer ikke til å gå så veldig bra tror jeg =/

Følg med for ooooooooppdateringer (HH)

[Jeg er glad i å legge vekt på ooooooooooooooord idag slik som deeeeeeeeeeeeeeeeeette XD]

Ingen kommentarer: