fredag, mai 23, 2008

Mha Best Friends <3

HooHoo (HH)
Følte lissom bare at jeg måtte skrive en blogg og fortelle litt om mine 2 bestevenner i hele verden :D Siden det er dem så ;D


Merethe <3

Metha er den desidert beste jenta som går på denne jord! Hu er genial - jeg er så glad i hu <3

Metha og meg har funnet på mye artige saker - og mer skal det bli (A)
Som f.eks. å ringe til folk midt på natten og snakke japansk og engelsk ? Eller ta første buss som kommer og bare hoppe av et sted - bare for å ha noe å finne på ? :D
Eller får latterkrampe og spiller det inn ? :P

Metha og meg sammen er ikke helt sunt LOL.. Vi er f.eks veldig flink til å skremme vettet av hverandre (A) Men vi har det morro og sammen da :aaw: Vi har vel gjort det meste sammen - ledd, grint, dumma oss ut osv.. Men vi har faktisk ennå ikke kranglet.. Og DET er jeg glad for det <3

Tror Metha og meg er Ment-To-Be <3

Merethe er den mest fantastiske jenta jeg har møtt <3 Hu er der ALLTID for meg.. Og hu får meg glad UANSETT! Og hu trøster og stiller opp og hører på meg klage gang på gang på gang på gang.. Vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten Metha.. Da hadde livet mitt gått i dass for mangfoldige år siden...

Merethe er så utrolig pen ;O Jeg misunner hu SÅ det utseende. Perfekt kropp - Nyyyyydelig ansikt - Elskbart hår <3 Men best av alt - hu har den herligste personligheten <3

For meg er Metha verd mer enn alt annet i universet.. Og jeg unner hu bare ALT godt - for hu er verd så ufattelig mye mer enn det!

Ingen kan noengang ta Merethe's plass i mitt hjerte <3

Jeg er så ufattelig glad i deg lille venn <3





Lars Andre <3

Lars er desidert den beste gutten på jord! Han er fantastisk han!

At han holder ut med meg det skjønner jeg bare ikke.. Men han skal ha det at han klarer det da :P Lars har hjulpet meg gjennom ganske så mye.. Og han vet ca det meste om meg XD Vi har overinteressante samtaler iblandt (HH) DEM er geniale [og uleselige for andre folk :lur:] Lars får meg alltid i godt humør - uansett hva ! Det er jeg glad for ^^ <3>

Lars er morsomt å prate med på telefon - bare ikke midt på natta XD Da går mobilen i veggen (A) Men ellers er det alltid like koselig å prate med han (:

Lars er nydelig - og det vet han :D

Vi krangler om hvem av oss som er mest mann (HH) [Det er MEG]... Eller hvem av oss som er mest jente [Det er Lars det XD]...

Lars er den mest fantastiske gutten jeg vet om - han har så utrolig bra personlighet <3>

Han liker foresten ikke små fjortisser (HH) HooHoo XD Dem blir vel ofte banka ja (A)

Jeg er ufattelig glad i Lars'n min <3 Kommer ikke til å bytte han ut mot noe i hele dette universet - han betyr for mye for meg til det <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ehe... Du kan'ke skrive at Lars "holder ut med deg" når dere aldri en gang har møttes.

Btw... Du har en utrolig kjedelig blogg xD Du bør nesten lære deg å skrive blogg før du in fact begynner :P

Menneh... Ellers så... Tja. Vi slanges <3