onsdag, mai 28, 2008

Myggstikk...

Da var jeg ferdig med matte eksamen.. Det var deilig det. Ingen mer matte for iår. Og hvis jeg er überheldig så ikke mer neste år heller :D Men nok om matte...

Igår fikk jeg nok 4 nye myggstikk.. Uff, det er så kjedelig med myggstikk.. Store klumper på beina som klør noe værre.. Tror nok de fleste kjenner til hvordan dem er.. Noen andre som har fått årets første myggstikk ? (:


Om en uke til skal jeg ha min første kjøretime.. Sånn - hos kjøreskole.. Skummelt :S Aldri kjørt med noen andre enn pappa... Lurer på hva vi skal gjøre da..[Hvor jeg må kjøre lissom XD] Men blir artig å komme igang da - enda et steg nærmere lappen :D

Jeg har dratt tilbake til barndommen og begynt å lege Nøtt, Sannhet eller Prosent igjen XD Bare ny versjon - Over MSN :P Barndommen ja - det var tider det <3 Er onsdag idag ^^ Ugly Betty på TVNorge kl. 20.45 :D Og før det skal jeg ete middag sååååeh - følg med for oppdateringer ;D <3

Ingen kommentarer: