torsdag, november 13, 2008

David Phelps, Voice of Joy, Haugesund og Loddekurs.

Jeg har hatt litt for mye å gjøre i det siste og litt for lite tid å gjøre det på. Det hele ender med at jeg nedprioriterer det kjedeligste (les: skole).

Igår dro da altså pappa og meg avgårde til Haugesund for å gå på konsert med David Phelps og Voice of Joy. Jeg angrer ikke et sekund. David Phelps er en artist med en stemme i verdensklassen. Her snakker vi ordentlig kvalitet altså! David Phelps - Virtuoso! Voice of Joy var også en klasse for seg selv. Må vel være et av norges beste kor - sånn dønn seriøst.




Vi har begynt med loddekurs på skolen. Det går utover 3 (kanskje 4) kvelder på 2 uker, fire timer etter skoletid. Altså, ikke misforstå - det er utrolig gøy å lodde og jeg får det til og alt slik. Men å være på skolen 4 timer mer enn vanlig, fra 16.00 - 20.00, er ikke akkurat det gøyeste. Hele dagen går jo. Og de forventer at vi skal klare å øve til prøver osv oppi alt dette... Jaja, vi lærer hvertfall å lodde og skal etterhvert lodde vår egen forsterker til iPod og kanskje ordentlig stor forsterker utpå våren for dem som vil.
Nå sitter jeg på skolen og bygger lego. Vi (as in Thomas og meg) lager kylling robot i lego som skal vinne kappløpet. Om ikke på fart, så på sjarm. Alle sier jo vår er best! Haha xD


Imorgen reiser jeg til Lye (Bryne) med koret. Vi skal holde konsert der på lørdags kveld så da er det bare å komme å høre på. Det blir konge!


Det er forresten bare 9 dager til vi reiser til Skottland og 12 dager til konserten :D (McFLY for dere som ikke visste det). Jeg gleder meg så utrolig masse, men begynner å lure på om jeg har penger nok. De har flydd ut litt mer enn nødvendig denne måneden og jeg håper lønningene som snart kommer er litt større enn det jeg har forventet og regnet med. Er det noen av dere der ute som er såpass glad i meg at dere vil sponse meg med litt penger? Haha!

1. Hvilket fag liker du best på skolen?
2. Hvilken måned løpet av året er din travleste?

6 kommentarer:

Heidi sa...

Du må jo ha nok med penger! :O

therese sa...

1. hm.
2. desember? kanskje mai ?

men ja! du må ha med PENGER :0

Prinsesse Anita sa...

Lett for dere å si! jeg driter faktisk ikke penger (utrolig nok)...
Jeg har latt være å levere skattekortet for å få mest mulig penger....

Conni sa...

Va du i Haugesund uten å sei ifra t meg du :O
viss du hadde hatt ti når du va der, så konne eg jo ha møtt deg der :O

Prinsesse Anita sa...

Sorry søta - jeg tenkte aldri på det :/ Men jeg hadde ikke så mye tid da.

Conni sa...

hehe, det går greit :)