fredag, november 07, 2008

P.S. I love you!

Det er den søteste filmen jeg har sett noen gang, helt seriøst. Greit, jeg hadde lest boka og den var bra. Men jeg hadde ikke venta at filmen skulle være så bra. Har du sett The Notebook? Vel, alle sier jo den er så bra. Jeg synes selv at P.S. I love you! er utrolig mye bedre. Jeg fikk tårer i øynene. Det har ikke skjedd siden jeg var 6. Da hoppet Pocahontas utfor et fjell og jeg var helt sikker på at hun kom til å dø og jeg aldri fikk se hun mer igjen. Jeg styrtgråt. Jeg nevnte at jeg var 6 år da hendelsen inntraff? Flott. Vel, jeg har aldri siden den gang vært rørt av en film, før nå. Den var virkelig trist da, men likevel så søt. Jeg anbefaler deg virkelig på det sterkeste å se filmen om du får mulighet til det. Jeg likte den, og jeg pleier ikke like sånne kjærlighets-klisse-filmer. Jeg velger heller action, thriller - den type filmer. Men denne likte jeg faktisk, den gjorde inntrykk på meg. Så, selvom du er av samme type som meg som ikke liker slike filmer, så kan det faktisk være du liker denne, selvom du sikkert ikke helt vil innrømme det! 

Ingen kommentarer: