torsdag, november 20, 2008

Du skulle vært der!

Jeg sitter i klasserommet. Det er her det skjer. Min flinke lego-buddy Thomas puttet 5 pakker brukt snus i et beger med litt Cola og spytt. Dette gikk han rundt og spurte om noen ville drikke, men de fleste skjønte tanken hans. Det endte med at han satte det på bakerste pult til en annen gruppe (Trond Ivar og Morten). Skolelys som de er hadde ikke de fått med seg hva Thomas hadde gjort, og etter en stund tok Morten (i god tro) begeret med "brus" og drakk. Først da det brant i halsen sluttet han å drikke og løp ut. Uff - stakkars gutt. Det ble latter i klasserommet da ja.

Har hatt mye å gjøre i det siste. I helga var jeg på tur med Con Amore til Lye (Bryne). Her sang vi på GospelNight og koste oss og fikk nye venner. Turen var en suksess og vi gjør det gjerne igjen. Grunnet en liten hendelse som skjedde på turen endte det med at Camilla, Charlotte, Renate, Leif Martin, Marianne og meg sang som lovsangsgruppe på møte med ReStart i kirken på søndag. Huff. På mandag var jeg på jobb, tirsdag slappet jeg av. Igår var jeg på jobb, og så basstime på kvelden. Det var koselig og jeg hadde ikke vikar likevel. Vi pratet ca 90 % av timen og jeg ble så sykt mobbet. Igår på skolen hadde vi også det store Race't med legodyrene våre. Stian og Daniel vant på fart (dem kom først i mål. Vi kom som nr. 5 utav 9 stk), men Thomas og min vant på kreativitet! Bare fordi vår skilte oss ut fra de andre og gikk på to bein istedefor 4-8. Vi laget en kylling. Haha.
Idag har jeg hatt religionsprøve om Buddhismen. Det gikk faktisk ikke så galt tror jeg. Senere skal jeg hjem og begynne å pakke. Det er nemlig bare 2 dager til jeg reiser til Skottland og jeg gleder meg som en liten unge!
Forhåpentligvis har vi fått pc innen jeg kommer tilbake fra Skottland og da blir det billedblogg fra den siste tiden OG turen til Skottland! Men uten pc er det ikke så lett så det får vente.

- The Princess!

1 kommentar:

Anonym sa...

Neeei stakkars Morten!! Hehehe!