onsdag, november 05, 2008

Jeg har lagt merke til at det er sånn smitte-ting ute å går for tiden.. Du vet - her har jeg 10 spørsmål.. Dem skal du og du svare på også må du lage 10 nye spørsmål og flytte videre til to nye stakkars bloggere.. Og Heidi beit da meg... Så; here it goes!

1. Hva er ditt største problem akkurat nå?
At jeg ikke har tid til alt jeg må gjøre.. Tror jeg..

2. Hva er din favoritt-ost? Hvilken, og hvorfor?
Brunost, må det bli. Fordi det er godt.

3. Hvis jeg sier "avhengighet", hva sier du da?
Jeg sier ikke så mye... Jo, musikk! Det er jeg avhengig av... Det er min største avhengighet. Det, og sjokolade!

4. Hvis det begynte å brenne, og du bare kunne redde én ting fra rommet ditt. Hva ville du reddet da?
Hvis det begynte å brenne, og jeg kun kunne redde én ting, ville jeg reddet bildet av Bestefar og meg. Fordi jeg er så glad i det bilde, og det er ca det eneste jeg har av bestefar og meg..

5. Jeg veit du har et favoritt-minne. Spytt ut!
Favorittminne.. Den ble litt værre. Jeg har så mange gode minner! Men det må vel bli en av alle reisene. Den til Sør-Afrika tror jeg. Jo - turen til Sør-Afrika er mitt favoritt minne. Åh - DET skulle jeg gjerne gjort igjen...

6. Hvis du kunne giftet deg med en Disney-figur (tegnet), hvem hadde den heldige blitt?
Herkules! Fordi han er stor og sterk og redder alle men likevel har et godt hjerte.

7. Hvem var din første barndomsvenn?
Anette. Gamle naboen. Hu falt ned av muren til naboen akkurat da mamma kom gående forbi med meg i barnevognen. Mamma satte Anette oppå vogna mi og kjørte hu hjem. Siden det har vi visst alltid gått sammen!

8. Hva er den ultimate drømmereisen for deg? Jeg vil ha alle detajler!
Den ultimate drømmereisen.. Paris.. Med en god venn/venninne. Se alle de kjente tingene. Oppleve Paris på sitt beste. Sjokoladen - DEN er viktig! Vet at Paris er "kjærlighetens by" og at det er meningen at man skal dra dit med kjærste/ektemann eller noe slikt. Men, blir  jo nesten da ? :D 

9. Du har nok en sang på hjernen, eller hva?
Hysteria - Muse (eller noe slikt), fikk den i basslekse så den går på repeat i hodet mitt!

10. Hva liker du med 80-tallet?
Du - det vet jeg ikke. Det vet jeg helt seriøst ikke. 

Så, nå er det vel min tur til å finne opp 10 spørsmål som to stakkars bloggere som JEG velger må svare på! Ok - Shoot!

1. Hvis du kunne bodd hvor som helst i verden, hvor ville det vært og hvorfor?
2. Hvorfor blogger du?
3. Hvis du skulle anbefale en mobil, hvilken ville det vært og hvorfor?
4. Hvem liker du best å snakke med på msn?
5. Hvem er din aller beste venn? Hvorfor!
6. Alle har en favoritt-ferie! Hva er din?
7. Hvilken film liker du, og hvorfor?
8. Hva tiltrekker deg ved det motsatte kjønn?
9. Hva vil du med livet?
10. Hva liker du best å se på tv? 

Så, siden jeg ikke kan bloggadressen til noen andre enn Malene og Toro i hodet (som ikke allerede har blitt smittet av denne bloggilusken) så sender jeg den videre til dere! 

Ingen kommentarer: