onsdag, desember 03, 2008

Glasgow news!

Jeg fikk en følelse av at det var en stund siden jeg hadde blogget, så here we go again.
Først må jeg bare si - tusen takk til alle dere der ute som visste at vi hadde avspasering i TOF-timene idag og gadd å ta seg bryet å informere meg om dette så jeg kunne møte opp på skolen 3 timer tidligere enn jeg egentlig måtte. Jeg setter virkelig pris på det må dere vite! (Merk ironien.)
Glasgow var bare helt.. fantastisk! Seriøst - jeg savner det SÅ mye! Alt var bra. Folka, selve byen, konserten. Alt rett og slett.. Butikkene hadde åpent på søndager, folk var utrolig hyggelige og høfflige. Vi fikk mange nye venner (Ellie, vår Australske jente! Mick (og Nick), våre gitarist folk! Robb (vel, for Heidi sin del)! De Australske guttene som spanderte shots på oss! Vince! Idahoe og Reante, våre norske McFLY venner! Mel, vår venninne fra Argentina! Osv), og ble utrolig godt tatt imot. Enkelte episoder skal man la være å nevne i bloggen. Konserten var konge. Det var så bra. De spilte på flyvende scene. Hvor mange folk gjør DET? Og..., vi var så nære.. Tom smilte til Julie og meg (Heidi, du vett dealen vår så ikke kom med at det kunne vært til hvem som helst!). Å - nei, det var så ufattelig bra. Jeg gleder meg så mye til å dra tilbake. HMV - elskede platebutikk, som stjeler altfor mye av pengene mine. Tatoveringsshappa som var teit. Sminkefjerner. Hot t'mali (jeg veit ikke hvordan det skrives). Akk - så mange minner.
Nå er det ikke lenge til jul. Idag er det 3 desember. Med andre ord - 21 dager til julaften! Der hvor jeg bor er det fortsatt snø igjen fra snøen som kom 1 desember, så jeg lever virkelig i julestemingen. Jeg har ennå ikke vunnet noe på flax kalenderen, men sjokoladekalenderen vinner jeg på hver dag. Haha. Nå venter jeg på resten av klassen og jeg vurderer om jeg skal gjøre norsk leksa..

Etter skolen skal jeg på jobb og til slutt på basstime. Det er så altfor lenge siden sist. 2 uker er faktisk en god stund.
Jeg slenger med noen bilder som Therese tok i Skottland!
Heidi, meg og Julie på Uno!

Baren vår!

McFLY på flyvende scene!
McFLY - fremdeles på flyvende scene!

Julie og Therese på McFLY konsert!

2 kommentarer:

therese sa...

sååå peneee vi er, julie og jeg :D

Heidi sa...

Temale... Slik staves det :D