onsdag, april 22, 2009

Autografert russebukse av kjendis?

Jeg er fremdeles ikke frisk, bare hvis du lurte. 
Idag har jeg vært på basstime (for første gang på sånn 3 uker eller noe). Jeg fikk tilbake min Davy Jones' Locker CD-plate (signert og greier) og jeg fikk hilsen på russebuksa fra Morten. Vil det forresten telles som "Autograf fra en kjendis på russebuksa"? For.. Han spiller jo i Davy Jones' Locker og de er jo kjent.. Ikke vet jeg. Hvertfall skal Cecilie, Aleksander og meg ut imorgen etter skolen og gjøre masse russeknuter. Det blir bra. 
Fredag reiser jeg avgårde. Vi (Camilla og meg) har ikke planlagt noe særlig mer enn at jeg skal være hos henne rundt halv 6. Resten tar vi som det kommer, for det gjør jo ikke noe - vi har jo bil (som Camilla sier så fint). 
Nå skal jeg spise is og lindre halsen min som har blitt værre løpet av dagen. 
Ciao bella! 

1 kommentar:

Marianne KB sa...

Jeg vil si den autografen teller så sinnsykt som kjendis-autograf! Gleder meg til å høre hva dere gjorde på vaselin-kjøpet! Sats på alle tre! Den likte jeg best;) Og nå har jeg husket nedtelling til deg og!I dag er det 178 dager til din bursdag!
-Marianne KB