søndag, april 19, 2009

Hvem sa at det var kult å være syk?

Jepp, det suger å være syk. Den forkjølelsen tok virkelig taket imeg, og jeg er helt kake. Om under 3 timer skulle jeg gått børsebærer - det må jeg la være. Ei venninne av meg skal døpe seg senere ikveld - jeg kan ikke gå. Jeg ble spurt med på bursdagsfeiring i Mandal på kvelden - jeg må nok holde meg hjemme. Kunne det blitt mer kjedelig? Ja - det kunne f.eks regnet. Men det gjør det ikke, så humøret er ikke helt på bunn! 
Til helga reiser jeg til Kragerø med Camilla på russetreff med kristenrussen. Det blir konge og jeg gleder meg mer enn ungene som løper etter russekort. Jeg har klart å få Eirik til å komme og, så det blir konge! 
Igår hadde brodern bursdag og ble hele 22 år! Kvelden ble feiret rolig med biff og god mat. Idag kommer familie på bursdagsfeiring og kake. 
Har dere noen ønsker om russeknuter jeg skal gjøre?

2 kommentarer:

Anonym sa...

så fin du har fått bloggen din! jeg har forresten bytta blogg!
til http://wulver.wordpress.com!

BLI FRISK!! gla i du!

-Marianne KB

ingrid sa...

God bedring!