onsdag, april 15, 2009

Fly - Jason Upton, sings with angels

Jeg vil du skal høre denne sangen. Den varer en stund, men den er helt fantastisk. Opptaket er en live innspilling fra en konsert fyren holdt. Interne kilder som var på konserten sier det var kun han som sang, og han spilte piano til - that's it! Når de senere var ferdig med CD-platen og hørte denne sangen var den ikke slik de hadde forventet at den skulle være. Det er bl.a. fløyte, trommer, gitar og koring i bakgrunnen. Hvordan er dette mulig når det kun var han ene som sang og spilte piano, og det er en live innspilling de ikke har gjort noe med etterpå? Think of the heaven above and the angels and you might have the answer!

2 kommentarer:

Arild Lund sa...

Det var en fin sang. Tusen takk for kommentar på "Emo, cut cut" innlegget! :)

Å ja, jeg tar opp temaer som engasjerer meg og som jeg irreterer meg over : ) høhø.

Marianne kb sa...

fiiine sangen!!!! :D