onsdag, april 15, 2009

Nei, jeg har ikke glemt dere!

Jeg vet - det er evigheter siden jeg blogget. Det har vært påskeferie og den har jeg virkelig brukt til det ferier skal brukes til; slappe av og samle opp krefter. Hva jeg gjorde? Ikke så mye. Hadde besøk av Mirjam første helga. Jobbet mandag og tirsdag. Onsdag var jeg på dagstur til Danmark med Aleksander, Cecilie og Daniel. Utrolig koselig! Torsdag og fredag gjorde jeg ikke noe. Ikke lørdag heller for den saks skyld. Søndag hadde jeg besøk av Malene og var på besøk hos Merethe på kvelden. Mandag var jeg hos Marianne.
Nå er skolen igang for fullt og det er siste innspurt før skoleslutt. Russetiden begynner på lørdag og det tyder på flere ting; sommern er rett rundt hjørnet, 3 år på vgs er snart omme og mye morro med venner! Fra 24 til 26 april skal jeg på russetreff i Kragerø med Camilla. Det blir konge!
Igår var jeg på Cellegruppe for første gang. Det var så deilig og jeg gleder meg til neste gang!
Jeg skal prøve å bli flinkere til å blogge fremover.

So long!

Ingen kommentarer: