tirsdag, april 21, 2009

Småkrypende innvaderer.

Huset ble nettopp innvadert av småkryp som prater i ett og er over hele huset samtidig. Egentlig ikke, men det er slik det føles når du er syk og det kommer 2 barn vandrende inn (3 egentlig - siden den ene såkalte foreldren egentlig aldri vokste opp). Men de er jo søte da! Jeg har nesten frivillig latt være å dra på russedåpen idag slik at jeg kan opprettholde det lille håpet jeg har om å bli frisk til helga. Hva skjer da? Jo, da skal Camilla og meg på russetreff i Kragerø, og da vil vi ikke være syke - vil vi vel?
Idag var jeg faktisk på skolen. Den hele ene timen jeg var der ble tilbragt under pulten med fingeren i øret. Noe forsåvidt nesten halve resten av klassen og gjorde. Dette medførte noe undervisningsvansker for historielæreren som bare begynte å le så vi fikk ikke med oss så mye, men det gjør vi ikke til vanlig heller så jeg ser egentlig ikke problemet der. 
Nå kommer barna løpende med is og kake og slikt så jeg må vel leke sosial nu. 
So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men småkryp er da koselige? Hihi ;)
-Marianne KB

Ingrid sa...

Hehe, kipt å være syk da :/