torsdag, mai 28, 2009

Ferdig med all skriftlig eksamen på VGS!

Tro det eller ei - nå er alle skriftlige eksamner på videregående skole over for meg. Jeg hadde min siste idag, biologi. Og selvom det tok hele 5 timer å nesten bli ferdig var det himla deilig når den først var over. Nå for min del har jeg fri til og med tirsdag, en velfortjent pause etter 3 skriftlige eksamner i løpet av de 4 siste dagene! 
Jeg har også begynt veien mot et nytt og sunnere liv! Vel - jeg har hvertfall nesten sluttet å drikke brus og DET er jo et stort fremskritt i seg selv til å være meg. Nå var det bare igjen å slutte å spise godteri, begynne og spise frokost og generelt mer, oftere og sunnere mat. Noen som har troa på meg? Ikke jeg heller!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Jeg har troa på deg jeg :)
-Marianne KB

Qtie sa...

Det må være en deilig følelse :)