mandag, mai 18, 2009

No more RUSS!

Det suser i hodet mitt. Det har vært en lang dag med middels til dårlig vær men fremdeles ikke ille dag. Jeg har både truffet familie, sett skoletoget i Søgne, spist pølser og is og alt som hører med til 17.mai feiring. Ettersom jeg var russ iår gikk jeg i borgertoget i Kr.sand. Fløyta skulle jeg derimot latt være igjen hjemme for jeg har hatt redusert hørsel, hodestøy og tinitus på venstre øret siden. Men det var likevel en opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Jeg delte vel ut godt og vel 500 russekort idag og det var tydeligvis ikke nok. Bilder har jeg og tatt noen få av, men de får komme siden ettersom jeg nå skal iseng. Denne 17.mai dagen tok dog en uventet retning. Som resultat av en spontan avgjørelse Marianne og meg gjorde endte vi opp på kino for å se Hannah Montana - The Movie! Den var bra tho. Håper dere alle har hatt en flott 17.mai! 

3 kommentarer:

therese sa...

jeg savner buksa.

therese sa...

awwh, synes du jeg kler den? haha ^^

therese sa...

btw, utfordning på bloggen min ;D