mandag, mai 04, 2009

Sony something..

Dagen startet med en heldags i nynorsk. Det var da jeg kom på at jeg skulle jobbe idag. Krise. Jeg var nødt å hjem og skifte tøy og dusje før den tid. Men det gikk. Etter at stilen var levert gikk turen til Sørlandsparken hvor Elkjøp hadde åpningsting og jeg løp etter mitt elskede Canon 450D - bare for å få beskjed om at de akkurat hadde solgt den siste. Det var tydeligvis ikke meningen at jeg skulle ha det kameraet, for etter mye prat med pappa og en som jobbet der endte jeg opp med et Sony kamera istede. Jeg har ikke fått det ennå, men iløpet av uka - kanskje så tidlig som imorgen. Akkurat hvilket Sony kamera det var fikk jeg aldri helt med meg - men etter mye googling har jeg kommet frem til 2 stykker jeg tror kanskje det muligens er. Sony Alpha DSLR-A300 eller Sony Alpha DSLR-A350. Jeg har lissom satt det for meg at det er et 350 jeg har, men jeg er sannelig ikke sikker. Kult er det uansett. Det er "dreibar" skjerm. Søk det opp så kan du se selv. 
På jobb var det derimot lite å gjøre. 5 kunder inne i butikken i løpet av 4 timer er ikke det helt store å skryte av. Men jeg overlevde og hang litt med Aslaug Natalie og Philip før jeg busset ut til Mormor hvor kveldsmat stod og ventet på meg. 
Nå skal jeg sove for imorgen har jeg fri. 

3 kommentarer:

Conni sa...

Trist at du kje fekk kjøpt deg Canon 450D :/
Det har eg, å det e knallbra :)

Conni sa...

Det e bra du e fornøgde da :)

wulver sa...

Bare ikke bli helt papparazzi nå da ;)
Hihi!
-Marianne KB