lørdag, mai 23, 2009

Therese kan gå å legge seg!

Therese måtte jo selvfølgelig utfordre meg.. Da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å sette igang.. Og jeg utfordrer... Chris og Marianne!


1. Når er neste gang du treffer personen som tar pusten fra deg?
Ikke godt å si ettersom det ikke er noen som tar pusten fra meg atm. 

2. Kan du sove uten dyne?
Høyst unødvendig, men ved nød. 

3. Har du og bestevennen(e) dine noen tradisjoner?
Nja... Både og. Jo, kinda. Hvertfall med noen. 

4. Vil din neste kyss være en feil?
Det er sannelig ikke godt å vite, men jeg håper da ikke det.

5. Tror du eks-kjærester kan være venner?
Jo, men som therese sa - til en viss grad. 

6. Hva var det første du tenkte da du våknet i dag tidlig?
Svarte..... - skole -.-

7. Hva plager deg mest?
Avhenger av humøret. 

8. Noe som plager deg akkurat nå?
At ikke bankkortet mitt er kommet og butikk-bitcha på Urban. 

9. Hva er din sivilstatus?
Fri og frank. 

10. Er du fornøyd med det?
Absolutt (tror jeg da). 

11. Tror du på evig kjærlighet?
Ja, jeg gjør vel det.

12. Har foreldra dine facebook/nettby?
Nei, heldigvis ikke. 

13. Når var det noen ringte deg sist?
03:09pm ringte Heidi meg (fant jeg da ut etterhvert).

14. Hvor er din elskede akkurat nå?
Kremt.. 

15. Ville du datet en fra en annen by?
Hvorfor ikke? Andre byer biter da vel ikke? 

16. Liker du kosing?
Suuure.

17. Når var sist du ville dra til en person?
Idag, rundt 10 over halv 3. Butikk bitcha på Urban. 

18. Hva var det siste du gråt for?
Husker ikke sist jeg gråt..

19. Har du noen gang mottatt en veldig lang unnskyldning?
Ja.

20. Hva innså du i dag?
At jeg ikke skal kjøpe sko på Urban.. (eller noe annet for den saks skyld)

21. Navngi tre personer som fikk deg til å smile i dag?
Therese, Marianne og Chris.

22. Leid hånden til noen i det siste?
Nei.

23. Hva gjorde du 07.45 i dag tidlig?
Ventet på at Hilde skulle finne ut hvilket klasserom vi skulle oppholde oss i.

24. Hva skal du gjøre i morgen?
Stå opp, alt det vanlige som hører med til morgenen, kjøre til Flekkerøya, seminar, felleskorøvelse, møte, konsert og konsert. Deretter kjøre hjem og legge meg.

25. Har du gitt noen en klem den siste uken, hvem?
Selvfølgelig. F.eks. Marianne, Mamma, Kristine. Ja, hvertfall.

26. Har du ketchup ved eller oppå pommes fritsen?
Ved

27. Hvor er du om en time?
Forhåpentligvis i seng og sover - men jeg tviler.

28. Har du facebook?
Ja.

29. Har du noen gang bitch-slapet noen?
Nei, faktisk ikke.

30. Hva er det nærmeste du har på deg som er blått?
Genser - undertøy.

31. Har du noen gang kysset noen i garasjen?
Nei.

32. Bryr du deg om hva ex-en din tenker om deg?
Nei.

33. Har du noen gang vært så sur, at du har begynt å gråte?
Det vet jeg faktisk ikke.

35. Mener du selv at du er en bra person?
Jeg liker hvertfall å innbille meg at jeg er det. 

Jeg håper du la merke til at det ikke var noen 34 på lista. Det gjorde jeg.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Denne utfordringa skal jeg ta. Og det nå med det samme! Hvorfor er det ikke noen nr 34 tro? Kanskje den ble redd og stakk av ;)
-Marianne KB

Anonym sa...

Den er nok ikke over, men skal ikke se bort ifra at det kanskje dukker opp et innlegg eller to ;)