onsdag, mai 27, 2009

Mini-konkurranse!

Da var to av eksamnene unnagjort. Nå er det bare biologi igjen imorgen, Av de skriftlige altså. Fredag har jeg fri fra skolen og drar avgårde til Danmark på tur med koret mitt. Jeg gleder meg værre enn en unge på julaften. Selvom jeg er den 4 eldste i koret (utenom lederne) så skal det bli så artig. Den store lille gjengen med ungdomsskole folk er helt konge og når Marianne er med er turen safet uansett. Vi har allerede planene klare for hva vi skal gjøre på båten på vei ned. (Mini- Konkurranse) Kan du gjette hva vi skal? Den som gjetter riktig får en klem av meg! 
Nå skal jeg snart avgårde på basstime, alltid like spennende er det. Og forresten - kan dere vaske tøy? 
Jeg liker bilde - ok?

2 kommentarer:

Marianne sa...

Jeg hvet hva vi skal, jeg hvet hva vi skal! Men jag skal ikke si det ;)
Hvorfor er du 4 eldst? Jeg trodde du var 3. Men men :)
Jeg kan vaske tøy, men jeg gjør det omtrent aldri=)
Bildet var kjempefint!
-Marianne KB

Anonym sa...

Dere skal leke gjemsel!