onsdag, september 17, 2008

1 måned igjen...

... til jeg blir 18 år :D Også 1 måned og 2 dager til jeg har oppkjøring. Gleder meg masse masse til begge deler. På tirsdag fikk forresten MALENE lappen - Gratulerer så masse til henne :D Så nå har vi en i gjengen som kan farte rundt på resten av oss og kjøre oss når vi skal noe sted og finne på ting. Veldig lurt Anita, veldig lurt.

Idag hadde jeg prøve i TOF. Det gikk ikke så bra som jeg hadde håpet på, føler jeg.. Også har jeg biologi innleveringer til imorgen. De er jeg ikke helt ferdige med nei (les: Jeg har ikke begynt på dem...) Jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det godt på skolen og få et godt utgangspunkt for skoleåret og gode karakterer og jeg sliter rompa av meg for å klare å levere alt i tide.. Ser ikke ut til å gå så bra nei.. Fikk forresten 5/5- på den norsk fremføringen vi hadde om dialekter. Det var en god opptur da. Den hadde jeg ikke regnet med. Så, jeg har hvertfall et godt utgangspunkt i norsk muntlig for iår.

Ellers idag har det ikke skjedd så mye spennende. Det regnet - det gjorde det.. Også var jeg på jobb. Det var kjedelig, eller - helt ok egentlig. Jeg hører på musikk når jeg er på den jobben da. Det er koselig. Jeg har fått "McFLY - Do Ya" på hjernen i disse dager.
Nå er det forresten ikke så lenge til vi drar til Scotland. DET gleder jeg meg til det. Det blir deilig. En skikkelig avkobling, med herlige venner hvor vi ikke trenger bekymre oss for noe. Det gleder jeg meg så masse til.. Hvor mange dager er det igjen nå, Heidi? [Jeg har gått ut av tellinga.]

Nå burde jeg egentlig skrevet på biologi rapporten om brunjordsprofiler og podsoljord. Det er ikke det at det er vanskelig å skrive den, det er egentlig litt interessant. Men det er et tiltak å begynne, det er det det er. Det er der alt ligger - derfor jeg ikke kommer igang. Jeg har ikke vilje nok til å ta det tiltaket, å begynne på den. For når jeg først setter igang går det fort.

Nå vil jeg skrive biologi, så jeg blir ferdig og kan legge meg. Jeg har vondt i hodet nemlig.
Jeg må forresten huske og fikse russekort og russebestillinga, før jeg bestiller den - hvilket jeg også må huske å gjøre før fristen går ut.!

Følg med for oppdateringer.
- talks.
- HØNEMOR -

Ingen kommentarer: