onsdag, september 24, 2008

Skolefri, jobb og basstimer!

Slik lyder dagen min for idag..

Jeg våknet til Linkin Park's - No More Sorrow (les: Det gjør jeg jo hver morgen.) Etter 40 minutter med slumring fikk jeg røsket meg opp av sengen og kledd på meg. Vel fremme i byen kjøpte jeg den nye utgaven av T[op]O[f]T[he]P[ops] og en pose sjokoladeboller da jeg ventet på Therese. Vi valset sammen opp til skolen for og hente et par ting. Til dagens største latter kom Eline gående opp trappen. Hun hadde nemlig ikke fått med seg at vi hadde fri så hu kom klar for skolen. Etter å ha vært litt grinete en stund fordi hu fant ut hu hadde fri, hang hun seg på Therese og meg som skulle ut å ta bilder av diverse kirkesamfunn rundt om i byen. Senere hang vi litt på Snadderkiosken hvor jeg slo av en liten prat med Stig André. Koselig! Min kjære pappa kom og hentet meg og jeg øvelseskjørte en del rundt i byen, litt på Lund, litt i Vågsbygda - ut mot Langenes og hjem da. Fisk sto på dagens middagmeny (les: En eller anna fisk på B - som ikke smakte så forferdelig godt som mamma skulle ha det til.) Jobben var heller ikke så spesielt artig. Kunne godt klart meg uten lissom. Nå sitter jeg her og venter på at klokka skal bli 7, så jeg kan dra på basstimen min og dumme meg ut foran min basslærer siden jeg ikke kan leksen godt... Way to go lissom. Jeg kunne nå kanskje øvd LITT mer enn det jeg har gjort denne uken. Det var min plan for dagen.
Og jo - så skal jeg til Søgne etter basstimen. Da skal jeg til min mormor og spise kake med min mor og min onkel og kjæresten hans og hvem enn andre som finner på å stikke innom. Min kjære onkel Kjell Ivar har nemlig bursdag idag og fyller hele 43 år! Gratulerer! [Gamlefar xD]


Jeg er mest sannsynlig å finne på msn i kveldinga - hvor forhåpentligvis jeg slår av en prat med Eirik!

Later søtsaker!

- Prinsesse Anita -

Ingen kommentarer: