søndag, september 28, 2008

A dream is a wish your heart make!

Søndag er en fin dag - hvertfall denne. På mange måter! Det er ferie imorgen. Mor og far og bror og dama hans dro til Danmark i dag tidlig. Heidi, Therese og Julie kommer til meg. Vi skal ha McFLY kveld! Jeg gleder meg masse masse!

Jeg har sett på The Notebook idag. Koselig film. Også så jeg Full House - Disney World episodene. Der spilte de "A Dream Is A Wish Your Heart Make!"



Nydelig tekst er det på den! Her er en annen versjon av samme sang! "Ashley Tisdale - A Dream is a Wish Your Heart Makes"

Sa jeg forresten at jeg holder på å lære meg en ny sang på pianoet nå - i tillegg til de 3 andre jeg holder på å lære meg? Ikke det nei! Vel, jeg har funnet nok en sang jeg vil lære meg og med min tålmodighet måtte jeg jo bare begynne med en gang. Mozart's Sonata 16 in C Major er den nyeste sangen jeg holder på å lære meg.

20 dager til jeg blir 18 år.
22 dager til jeg har oppkjøring.
22 dager til Davy Jones' Locker kommer ut med ny CD! Løp og kjøp!

Ingen kommentarer: