torsdag, september 25, 2008

Way to go, Anita!

Herlighet som jeg vimet igår. Sånn helt seriøst. Da jeg øvelseskjørte med pappa så glemte jeg å blinke noen ganger, kjørte feil i halvparten av rundkjøringene, kjørte inn et forbudt sted, gjorde stikk motsatt av det pappa ba meg gjøre og holdt på å sovne. Luren!

Senere var jeg på jobb hvilket jeg trodde gikk helt greit. Men der tok jeg innmari feil gitt. Da jeg våknet idag morges hadde jeg fått melding av sjefen min: "Vinduet i det ene rommet stod oppe i natt og noen har gått inn. Heldigvis var ikke noe tatt. Husk å lukke vinduer før dere går!" Du kan tro jeg følte meg dum. Det værste er at det er ikke første gang jeg har glemt å sjekke at vinduene er åpne. [hvilket de da har vært opptil flere ganger]. Jeg må seriøst skjerpe meg altså.




Ikke helt lik min bass, men fant ingen bilder av min!

Men basstimen igår var koselig da. Vi hadde kosetime som basslæreren min så flott kalte det. Det vil si at vi satt å pratet bare. Istedenfor å gjøre så mye. I lekse over høstferien fikk jeg igjen "Black Dog - Led Zeppelin" og "Simpsons - Theme Song". Yeey.

Også var jeg hos mormor igår og spiste kake og is. Hilde sin eplekake anbefales på det varmeste!


Nå må jeg snart være med ut når pappa skal øvelseskjøre med Helene. Fordi hu ville ikke hvis ikke jeg var med. Så jeg skal sitte i baksete på bilen og lese biologi, siden jeg har prøve i morgen og jeg er så flink at jeg øver.

Imorgen skal jeg ha forbikjøring også med kjøreskolen. Ennå et skritt nærmere lappen. Er forresten 25 dager til oppkjøring nå. Og 23 dager til jeg blir 18 år. Jeg har begynt å skrive ønskeliste i hodet mitt. Det jeg ønsker meg mest er en klokke fra D&G.





Slik en klokke ønsker jeg meg til bursdagen! På forhånd - Tusen Takk til den som kjøper den til meg. Den personen er og forblir jeg veldig glad i!

Til slutt lurer jeg bare på noe.
1. Når har du bursdag og hvor gammel blir du?
2. Hva ønsker du deg til din bursdag?
3. Har du noen gang rota det til skikkelig på jobben din?

2 kommentarer:

Heidi sa...

1. Når har du bursdag og hvor gammel blir du?
2. Hva ønsker du deg til din bursdag?
3. Har du noen gang rota det til skikkelig på jobben din#

1: 3. November xD
2: Tur til Bergen for å treffe Puma <3
3: OH YEAH! Knust ting på Tordenskjold (men det gjør de alle der borte), og telt feil i kassa i Dyreparken.

xD

therese sa...

1. 12. junii lzm!
2. .. McFly ? xD :D
3. Jeg roter ofte, men ikke mest. jeg teller feil.. haha!