onsdag, september 17, 2008

Soveeee...?

Beklager - jeg fant ikke på noe tittel..

Jeg veit.. Dette er ikke noe tid å skrive blogg på.. Men jeg vil ikke legge meg, så derfor skriver jeg.. Enkelt og greit.. Det er altfor lenge siden jeg har blogget nå. Har egentlig masse og fortelle, bare ikke tid (les: ork) til å sette meg ned å skrive. Det er et tiltak. Det er det. Tiltak.
Idag har jeg vært på basstime. Det er alltid like koselig. Morten Øya, min bassistlærer, som er bassist i bandet "Davy Jones' Locker", er utrolig koselig kar. Vi har interessante samtaler og han blir impotert over meg når jeg kan leksene mine så bra, selvom jeg ikke øver så mye som jeg burde. Nå har jeg forresten fått i lekse "Black Dog - Led Zeppelin". Det er koselig sang det. Bass er utroooolig gøy.
Imorgen har vi TOF prøve. Jeg har ikke øvd. Jeg sliter. Jeg burde øvd, jeg veit. Men jeg har ikke hatt tid til det. Og den tiden jeg har hatt som ikke har vært fyllt med noe annet har jeg vært så trøyt at det ikke har vært vits å øve. Jeg veit - fullt min feil. Jaja, det får gå som det går. Er bare en prøve og det er den første og helt i begynnelsen av skoleåret. Burde ikke telle så mye. Nå vil jeg legge meg. Jeg er trøyt nå og klokken er mye. Jeg savner folk! Spesielt noen spesielle noen..
Og det er et annet sted [2 faktisk] jeg heller vil være nå enn her hjemme i Greipstad.
Jeg dagdrømmer forresten om at jeg bor i et schvææært hus og kjører rundt i fine biler og har masse penger og skikkelig kul stil. Bare sånn til litt unyttig informasjon.
Nettopp for det så tenk så..

2 kommentarer:

Molly Mus sa...

Blir moro når du å får lappen ;) Så kan vi ta jentetur med danskebåten og med bil nedover i Danmark:D:D
JJJIIIIIIHHHHHAAAAAAAAAAAAA;) Party, Party ;)

Har historieprøve snart. Sliter:S

Håper du har det bra :) Har veldig lyst til å høre deg spille bass ;)

Prinsesse Anita sa...

Jaa, jeg gleder meg til den turen :D

Lykke til <3

Takk <3 Er bare å komme det :D Nå som du har lappen kan du jo farte opp til meg :D <3