lørdag, september 20, 2008

Oppkjøring..

.. om en måned fra idag. Tenk det, om en måned kan det være jeg kommer susende alene ned til Bethel for kor-øvelse med Con Amore! [20. Oktober er en mandag, you know.] Det hadde vært kult det! Way to go lissom.

Idag har man mye man skulle gjort. Først blir jeg henta av Marianne og Kristine og hvem enn som kjører dem. Så skal vi ned å synge i kirka med koret, i brylluppet til Leif Martin Hultin [elns.] Gratulerer til deg og din kjære. Senere må jeg hjem og pakke inn pakke til bestemor, for hun har nemmelig bursdag idag. Gratulerer til min kjære bestemor som blir 70 og noen år. I 6 tiden går turen videre til bestemor hvor vi skal opp og spise kveldsmat. Det blir koselig. Det gleder jeg meg til! Også skal vi kjøre by-veien heim og plukke opp Heidi som skal sove hos meg inatt. DET gleder jeg meg hvertfall til :D
Igår hadde broder'n (les: Går oftest under navnet Svein Arild eller SAS om du vil) og hans kjære søte kjærste - Linda, 11 månder sammen. Så koselig. Dagen etter min bursdag ble de sammen. Koselig koselig. Lurer kanskje noen ugler i mosen der ja..

En uke igjen til høst ferie og jeg nyter det! Nesten en uke alene heime, hvor resten av folka er i Danmark på ferie. Jobb og kjøreskole står på menyen for det ja. Men greit å tjene penger da.
Jeg har forresten noe med kjøreskolen hver uke nå fra neste uke frem til jeg har oppkjøring, i uke 43. Og nå er vi i uke 38 lissom.

Frokosten kaller. Lurt Anita. (Luren, som http://theres-e.blogspot.com ville sakt.)

Ingen kommentarer: