onsdag, oktober 01, 2008

Dårlig karma og DJL!

Det står en sang på hjernen min for tiden - nemlig Davy Jones' Locker - Return to Zero . Den er... elskverdig. Har du hørt den? Du må høre den. Du går glipp av noe hvis ikke du hører den. Seriøst. Hør den. NÅ! Jeg gleder meg så til albumet kommer ut! Det skal SÅ i CD'samlingen!

Davy Jones' Locker [Min bassistlærer - Morten Øya helt til venstre i bildet!]

Tror nesten jeg har lært meg å bo alene heime nå. Jeg hadde normal puls da jeg ankom huset for 30 minutter siden. Jeg hadde ikke engang "Kanskje-det-er-noen-drapsmenn-eller-voldtekstmenn-gjemt-i-huset-mitt-nå-som-bare-venter-på-at-jeg-skal-komme-hjem" tanken i hodet. Hadde ikke trodd det skulle gå så fort å få den ut. Nå gjenstår det da å se når jeg skal legge meg. Klarer jeg det uten konstant sms-sending med en eller annen stakkars som må lide seg gjennom min paranoiditet!


Jeg har jobbet idag. Jeg har det. Igår og. Jeg er flink. Jeg tjener penger. Jeg skal jobbe imorgen også. Og fredag. Og lørdag. Men så har jeg fri på søndag. Og så skal jeg jobbe igjen på mandag. Jeg kommer til å tjene over skattegrensa i år. Skrekk og gru o.O!


Jeg hadde veiledningstime idag [kjøreskole lissom]. Det gikk.. ikke akkurat så veldig bra nei. Var vel en av de dårligste kjøretimene jeg har hatt. Nei - DEN dårligste. Jeg gjorde nesten ALT feil. Hadde det vært oppkjøring hadde jeg strøket 4 ganger. 4 ganger? o.O Hva er det for no TULL jeg rota med. Jeg kjørte over midtrabatten. Jeg kjørte ALT for nærme en syklist ["Kjørelærer Geir: Hadde han gått på snørra nå hadde han liggi under bilen din lenge før du rakk å tenke på bremsa!"]. Jeg skulle kjøre forbi en vei der JEG har vikeplikt. Og jeg visste at jeg hadde vikeplikt for hvem enn som måtte finne på å ville komme fra den veien. Og jeg SÅ bilen som kom dit og ville ut. Men neida - jeg kjørte bare videre og latet som ingenting selvom jeg VISSTE at jeg skulle sluppet han ut! Dårlig karma!


Imorgen, etter jobb vel og merke - skal Merethe, Malene og meg ut på kjøretur! Malene er nå vår privatsjåfør [helt frem til JEG får lappen!] Vi skal kjøpe oss pizza også skal vi campe heime hos meg som skal nyte siste kveld/natt heeeelt alene. Men det er kanskje like greit.
Jeg lurer på hva mor og far har kjøpa til meg i Danmark denne gangen. Det er jo alltid like spennende!


Nå vil jeg gå og se en film av de 3 jeg kjøpte igår også vil jeg finne meg noe mat siden jeg ikke har spist siden kl.12.00 i formiddag og klokken nå er 22.43. Er jeg sulten? Ikke egentlig, men mat må man ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

blir gøy i morra ja :D (L)