søndag, oktober 19, 2008

Bursdagsbarn og oppkjøring.

Ja, igår var jeg bursdagsbarn. 18 år ble jeg. Tenk det! Nu er jeg myndig og kan gjøre som jeg vil. Hvertfall nesten.
På fredag "feiret" jeg dagen med noen venner. 14 stk møttes på Egon for å spise goood mat. Etterpå dro vi hjem til meg for å spise kake, synge SingStar og pakkeutdeling. Og joda, mye fine pakker fikk jeg. 3 smykker, et par øredobber, en dobbel DVD [Led Zeppelin], gavekort, penger, en rose, et par t-skjorter, en topp, en kroneformet rosa pute med "Prinsesse" på, et pelspledd, en HvitVin og en pakke kondomer! Halv 4 dro siste gjest [Marianne]. Da valset Katrine og meg til sengs.
Lørdag dro Katrine og meg avgårde til byen. Shopping stod på menyen. Vi shoppet litt og kikket masse og koste oss rett og slett. Ettersom jeg ikke fikk tak i min avtale på kvelden endte det opp med at Bestemor kom opp en tur og Helene. Vi spiste god mat, mer kake, jeg fikk pakke og alle var fornøyde. Senere på kvelden dro helene og meg ut på kjøretur. Vi var innom en tur til Sigrid og Hans som hadde fest også hentet vi Tommy på Tinnheia.
Idag har jeg sovet lenge og vært ute å øvelseskjørt med pappa [for kanskje aller siste gang!]. Imorgen er det nemmelig oppkjøring. Jeg gruer meg faktisk ikke. Utrolig nok. Jeg tror [og alle andre og for den saks skyld] at det kommer til å gå bra. Hvis ikke er det noe som virkelig ikke stemmer.
Nå sitter jeg da her med norsk stilen som skal leveres imorgen. "Muhammedkarikaturtegningene i Jyllands-posten og Jan Thomas' uttalelse om amming blant norske kvinner". Kan jo bli interessant og se om den blir ferdig ja.
Skal legge ut noen bilder av hva jeg fikk - bursdagsbilder kan du se på Therese sin blogg.

Klokka jeg fikk av Mor, Far, Bror og Linda [Brors kjærste!]


Fikk HvitVin, Pute og Teppe av Therese og Aslaug!



Takker og bukker for alle gaver jeg fikk! Og at dere i det hele tatt kom og ville feire dagen min sammen med meg. Jeg er utrolig glad i dere alle!

PS. Kryss fingra for at jeg står på oppkjøringa da!

1 kommentar:

therese sa...

*krysser fingre og tær*
:D :D :D