onsdag, oktober 29, 2008

Darwinisme, art-samling og Arne Garborg

Skolen propper på oss med all verdens med ting de forventer vi skal klare å gjøre på mindre tid. Greit, art-samlingen i biologi har vi faktisk hatt en del måneder på, men det skulle nå bare mangle. 60 objekter - navn og fakta om hver og ett. Kan ikke gjøres på to uker liksom. Men norsk prosjektet om Arne Garborg som vi fikk på mandag synes jeg godt vi kunne få mer enn en uke på. Og historieprosjektet - ikke minst! 2 uker [2 og 1/2 pga utsettelse] fikk vi til å lage prosjektet, skrive 10 sider og fremføre. Ikke at vi har fremført det ennå, men det kommer.

Det snødde på morgenen idag, da jeg skulle gå til skolen. Det var hvitt på bakken. HELT hvitt. Altså, ikke det at jeg ikke er glad for at snøen kom, men det hadde sine negative sider og. Det bringte meg i en forferdelig stor julestemning hvilket medførte at jeg holdt på å falle for fristelsen av å kjøpe julebrus og kakemann. FY! Også hadde jeg tenkt å ut å ta bilder av trær til biologisamlinga, så jeg ikke trengte å tenke mer på det. Men i SNØ? Jaja, får bare kle på meg godt med tøy og leke meg å ha det gøy. Det kan jo bli fine bilder selvom da!

Er det forresten noen der ute som har lyst til å lage en banner til meg? Du vet - sånn ting oppi toppen? Jeg er ekstrem-amatør i photoshop så blir ikke noe bra.

1. Har du mye å gjøre på skolen for tiden [hvis du går på skole]?
2. Snødde det hos deg idag?

3 kommentarer:

therese sa...

http://i37.tinypic.com/4u8g46.jpg

Heidi sa...

1: Jeg går ikke på skole, men JA, jeg har mye å gjøre for tiden!
2: Ja.

Prinsesse Anita sa...

Therese: Takk :D!