torsdag, oktober 23, 2008

mRNA og DNA

Ja, du gjettet riktig - jeg holder på med biologi leksen min. Prøver hvertfall. Jeg som akkurat hadde klart å lære meg DNA, datt av da RNA kom på banen. Ikke nok med det. Det finnes forskjellige typer RNA; mRNA, tRNA og rRNA. Også har enkelte av dem igjen flere undergreier som visstnok har noe å si for et eller annet. Men så langt har ikke jeg kommet i biologien ennå.
Imorgen skal vi synge med Con Amore på Salem på Lund. Det er visst noe spesielt greier der så det var ventet hvertfall 500 ungdommer.. o.O Så mye folk har aldri Con Amore sunget for før.. Blir gøy da :D
Jeg skal til Therese [Tess eller pappa om du vil!] på lørdag til søndag. Det gleder vi oss til. Vi skal ha photoshoot og se film og vandre tur ute i mørket!
Ellers er det under 1 måned igjen til vi reiser til Scotland! Jeg gleder meg så masse. Utrolig masse masse!!
Biologien venter...

2 kommentarer:

therese sa...

jaja. ble mye bilder den kvelden ;)

Prinsesse Anita sa...

Var en finfin kveld selvom da (: