lørdag, oktober 04, 2008

Da var vi her igjen. Denne uka har vært hektisk, kind a. Jeg var alene heime fra søndags morgen til fredags natt. Det var koselig, men skummelt. Søndag til mandag var Tess, Heidi og Jules hos meg. Vi hadde McNIGHT med McFLY. De bodde hos meg til mandag, da vi dro til byen og drakk kakao på Camillo Bastrup. Nam! Etter det dro jeg på teoriting på kjøreskolen. Der traff jeg Helene. Vi var på Patricks og spiste mat etterpå. Hamburger tingen og pommfri'n der anbefales!
På kvelden var jeg bare hjemme og slappet av. Tirsdag jobbet jeg. Onsdag jobbet jeg og. Torsdag jobbet jeg dagen. Også var Malene, Merethe, Michelle og meg ute å kjørte. Vi måtte jo teste Malene så. Vi endte opp i byen hvor vi plukket opp Linn, spiste Pizza på Vera og dro avgårde. Råneturen gikk over langenes veien til Søgne, en liten svipp nedom Høllen før vi av en eller anna absurd grunn fant ut at vi skulle dra til Ålo. Vi kjørte og kjørte og kjørte og endelig så vi et skilt hvor det sto: "Ålo". Vi tenkte - YES, Nå er vi her. Plutselig kom vi i et veikryss hvor det sto at Ålo var 3 km tilbake den veien vi kom ifra. Så stort var Ålo lissom. Vi kjørte rett gjennom det uten å legge merke til det. Det endte med at vi måtte snu i en skummel gårdsplass. Vi kom oss nå heim til syvende og sist. Vi campet hos meg hvor vi så en av alle de 13 filmene jeg kjøpte denne uka. Ja, du leste riktig. 13 filmer. På en uke. 4 dager faktisk. Jaja, sånn kan det gå. Også på mandag bestilte jeg 2 dvd'r, 2 cd med dvd til og 3[6?] cd-singler. Uff - som pengene mine flyr for tiden.
Mor og Far og dem kom heim fra Danmark inatt. De hadde med seg litt av hvert, blant annet noe godis, en pysjbukse og McFLY - Greatest Hits DVD'n :D Jeg er glad i dem! <3

Idag har jeg jobba. Nå vil jeg finne meg noe mat siden jeg ikke har spist no idag egentlig!
Night!

Ingen kommentarer: