onsdag, oktober 08, 2008

Mer ønskeliste...

Jeg har da kommet på flere ting jeg ønsker meg...
  • Bass bag. Du vett - sånn ting til å ha bassen i.. Når jeg skal gå fra et sted til et anna.. Etui på en måte... Hmm...




Sånn type'ish. Ikke helt sånn. For den er beregenet til kassegitar, og ikke bass. Men du ser poenget? En slik en som er stor nok til å romme min bass.. Litt mer enn bare akkurat. Hvis du går på kick og sier at jeg har en cort som er kjøpt i en sånn pakke ting så tipper jeg de vet hvilken det er.

  • En ordentlig CD spiller eller Anlegg.. med bra bass. Det som er viktig. Slik at jeg kan høre bassen i sangene og spille etter den. =)

  • Eva Solo serien. Alt i den serien egentlig. Noen eksempler på Eva Solo serien:

Ellers idag har vært en.. egentlig koselig dag.. Men regnet ødela en del av den. Jeg hadde kjøreskole. Det var koselig. Det gikk greit idag. Vi snakket mye [til en forandring]. Vel - jeg snakket mye.. Også var jeg på skolen og hadde fremføring i historie.. Det gikk jo.. Ja.. Også var Aslaug og Therese og meg på Camillo Bastrup og drakk Kakao og slikt med Heidi og Julie. Kjempe koselig! Etter det dro jeg på jobb. Jeg hadde jo da klart å glemme nøklene til den jobben så det endte med at pappa kom ned med nøkler, mat, bassen min og tørre sko!
Etter jobb dro jeg til byen for basstime. Det var koselig. Det er alltid koselig. Jeg ga Morten den ene "McFLY - Lies" singelen jeg hadde fått av Therese på skolen idag. Så satte han den i spilleren og 10-15 minutter senere hadde han skrevet ned bassnotene til hele sangen. Så fikk jeg den i lekse da :D

Ingen kommentarer: