lørdag, oktober 04, 2008

Ønskeliste!

Ja. Da var jeg nettopp ferdig med å skrive ønskelista mi. Og for alle de som er så glade i meg at de vil kjøpe bursdagsgave til meg - Her er den[vel, hvertfall det jeg kan komme på!]:


- Dolce & Gabbana Time – Rockabilly klokke



- Raclette Jern


- Sjokolade fontene


- Toast jern[likt Tess sitt – ring henne og hør: 91* ** ***]
- Penger
- Veske
- Bøker:
o ”Voldtatte Følelser” Av Hanne Dahl. Kr.: 298,-
o ”Kjære far, kom hjem!” Av Eli Schiøtz. Kr.: 298,-
o ”Offiser og krisfange” Av Eli Schiøtz. Kr.: 348,-
o ”Jentenes Hemmelige Verden” Av Rowan Barney Murp. (En Helen Exley gavebok fra Genesis). Kr.: 98,-
o ”Slipp livet løs” Av Christine Caine. Kr.: 198,-
o ”Gjennom Alt” Av Karen Kingsbury. Kr.: 198,-
o ”Som din dag er” Av Karen Kingsbury. Kr.: 198,-
- Bærbar LP spiller/LP plater

- iPod Nano Chromatic 16 GB i Rosa!
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore.woa/wa/RSLID?sf=w9XKP9D7H4HFA4FFU&nnmm=prcd&pn=MB907ZO/A
Kr.: 1590,-
Inngravering? Jatakk!
Linje 1: Prinsesse Anita
Linje 2: - The Yellow Bass -


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei du vakre prinsesse Anita!

Morsomt å oppdage tilfeldig at du ønsket deg begge bøkene mine ... "Offiser og krigsfange" og "Kjære far, kom hjem!" Gi meg gjerne tilbakemelding dersom du leser dem ... den siste er rykende fersk og er beregnet på ungdom. Gode hilsener fra forfatteren.