søndag, mars 08, 2009

Både det ene og det andre!

Vinterferien har gått så altfor fort. Det føles som om jeg var på skolen senest igår, og jeg skal dit igjen imorgen. *positive tanker* - Bare 4 uker skole igjen til påskeferie! 
Vinterferien har gått til litt av hvert. Lørdag til tirsdag var jeg hos therese i Tønsberg/Stokke. Onsdag ble en ren daffedag. Torsdag hadde jeg besøk av Marianne og Ida, hvor Marianne overnattet hos meg til fredag. Fredag dro jeg på besøk til Ida hvor jeg overnattet til lørdag. Vi var både i byen og Sørlandssenteret. Senere på kvelden var therese og meg og kjøpte junk food på tangvall. Vi var også på besøk en tur til Elisabeth. Nattet tilbringte jeg hos therese (big shocker there) og søndag har vært nok en daffedag. Ordnet litt skole og stuff som jeg måtte på dataen. Ellers bare sett på tv og ryddet kjøkkenet (uten å ha blitt spurt om det, bli imponert!) for mamma. 
Nå skal jeg snart i seng ettersom det er skole og jobb imorgen. Save me anyone? 

3 kommentarer:

therese sa...

jøss! skal du jobbe i morgen?

Conni sa...

åh, snakk om ferie får meg t å savna ferien x)
vil så absolutt ikkje ver på skulen xD

Anonym sa...

Høres jo ut som en behagelig ferie da =)
HAHA!! Men egentlig ganske koselig!