tirsdag, mars 17, 2009

Jeg er lei for det..!

Jeg vet, jeg har ikke blogget på over en uke. Jeg beklager. Men, jeg har lissom bare ikke funnet den ekstra lille gnisten som trengs for å blogge. Jeg har begynt på nytt innlegg mange ganger, men det blir bare et stort ork også klikker jeg vekk hele greia. 
Det har ikke skjedd så  mye spennende uansett. Idag var jeg på korøvelse. Lørdag jobbet jeg. Fredag derimot. Da var det release ting i Betania. Ungdomsarbeidet skulle skifte navn. Fra Logos til oneighty. Det var liv og røre. Det var både det ene og det andre, og stemninga stod i taket rett og slett. Det var utrolig bra og inspirerende, og ikke minst fikk vi nye venner! Nå gleder jeg meg bare til fredag da jeg skal inn igjen.  

Skjer det noe spennende i ditt liv for tiden? 

Jeg må forresten huske og gratulere Lars med lappen han endelig klarte å få idag (jeg regner det ikke som 17, selvom klokka er over midnatt) og Iselin som ble 20 år :D Gratulerer masse til dere begge! 

3 kommentarer:

Conni sa...

Spennande å spennande x)
eg har bare masse skuleting framøve x)
elle nei, neste veka ska eg feira 18års dagen min da :D
endeli liksom x)
e snart ein måned siden eg blei 18 x)

therese sa...

Nei, not really.

Anonym sa...

flere blogqueens ute aa gaar ja.
linker deg paa bloggen min jeg

Ida :D

(fra glasgow, in case you don't remember