lørdag, mars 21, 2009

Vår? Oh yes!

Greit, det blir lite blogging for tiden. Deal with it! 
Endelig har våren kommet rundt svingen og er i full blomstring. Idag har vi hatt 17 varmegrader i skyggen her jeg bor. Er det ikke flott? En dag da jeg gikk fra skolen denne uken så var det ville blomster i veikanten. Se da! 
Er det ikke flott? Det er blomster ute. Sånne blomster som kommer for å skrike til oss at våren er på full vei.. Og sommeren er like rundt hjørnet. 
Idag har jeg bakt kake. I motsetning til forige gang så den ganske så lik ut som på bildet.. Men den ble ikke en suksess. Hvorfor? Vel, den var smuldrete, tørr og klistret seg til munnen. Men selve smaken var visst ganske god hvis vi skal høre på pappa. 
Om 2 uker får jeg besøk fra Karmøya - og jeg gleder meg som en liten unge på julaften. Det er nemlig ingen andre enn Mirjam som kommer! Hurray. 

4 kommentarer:

therese sa...

Vår er her!
Vår er nær!
Vi må alle finne frem våre vår klær! :D

Anonym sa...

Det er et fint resultat av å ikke ha tid til å blogge! Jeg sa til kompissen min "Si noe kult!" Så skulle jeg skrive alt han sa.. han kom ikke på noe kult.. "Ehh, uhmmm.. eh.. (så lo han litt) eeeehhh (Så fikk vi begge lattis) :P

Derfor teite overskrifter :D

Anonym sa...

YEY :) VÅR.

sa du kake?!

Conni sa...

17 varmegrader hørtes utruli varmt ut, her sjå meg har me kje komt oss øve 10 grader endo :P å eg syns d virke varmt, haha x)