torsdag, mars 05, 2009

Ærre muuuuli?

Jeg tror sannelig Arild hadde rett, jeg blir ofte utfordra. Denne gangen av både Heidi og therese

Det hele går ut på; 
  • Post et innlegg hvor du skriver 6 positive ting om deg selv
  • Legg til et bilde av deg selv som du liker
  • Utfordre 6 andre.
So, here we go...
  1. Jeg er musikalsk. 
  2. Når jeg får en oppgave utfører jeg den som best jeg kan.
  3. Jeg elsker å hjelpe folk.
  4. Du kan stole fullt og helt på meg.
  5. Jeg elsker å gi ting til andre, gjøre dem glade og å vise at jeg setter pris på dem.
  6. Jeg bryr meg virkelig.
Så, da var det bilde da.. 
Bilde av Katinka og meg ble tatt i bursdagen til therese, sommeren 08. 

Her er de 6 heldige som blir utfordret; Fredrik, Arild, Malene, Conni, Fredrikke og Marianne! Lykke til folkens :D 

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, jeg tar utfordringen og poster det på skolen! Utrolig fint bilde ! :)

Anonym sa...

hihi.
kanskje jeg tar utfordringen ;)
har blitt utfordret endel i det siste skjønner du, så må ta det opp snart.

koselig iallefall.

/fredrikke