søndag, mars 22, 2009

Telenor just made my day!

Vettu hva? Jeg har aldri før i mitt liv fått en så lav telefonregning. Jeg var innom sidene mine på telenor for å sjekke ut en mms jeg hadde fått, også tenkte jeg for gøy bare å gå inn å se om det sto noe på fakturaer. Joda, jeg hadde fått min første telefonregning siden jeg byttet til telenor. Vettu hvor mye den var på? 279,56 kr. Hvorav 200,- av disse var for etableringsgebyr. dvs. 79,56 ,- var min telefonregning på. 3 klapp for Anita som endelig har fått ned sin telefonregning! 

2 kommentarer:

Conni sa...

gratulera t deg :)

eg desverre har fått min verste telefonreking :O
700 kr :O
kor 400 av dei gjekk t ringing liksom :O
har djuice nonstop, så for 300kr månen kan eg senda så masse mms og sms eg vil.
men hallo 400kr i ringing, mer enn ka eg pleie å ha t ringing på flerre månar d :O

therese sa...

congrats!