onsdag, mars 04, 2009

Nok en syk ferie!

Da sitter jeg her, midt i vinterferien og er syk.. Ja, forkjøla da. Fredag starter vinterferien. Kvelden tilbringte jeg med Marianne. Vi var i Betania og koste oss der. Lørdags morgen kl. 09.10 satt jeg på bussen fra Greipstad til byen. Derifra tok jeg 10.00 bussen til Oslo. Rundt 13.40 hoppet jeg av i Fokserød (?) nær Tønsberg hvor therese og DJ - Terje (fattern til tess) sto og ventet på meg. Lørdag ble brukt til shopping i TBG (også kjent som T-town eller Tønsberg) og filmtitting på kvelden. Søndag slappet vi bare av, så mer filmer og ikke gjorde noe. Mandag bøy på nok en shoppingtur for så besøk hos tante Beth og Onkel Knut med søskenbarn Ingvild og Ole Martin (dette er da familien til tess, jeg var bare med). Tirsdag hang vi bare i S-town (Stokke) før vi hentet Heidi på flyplassen (Torp) og busset ned til Christianssand. Virkelig en koselig tur hvor vi begge fikk brukt opp altformye penger! 
Idag har jeg vært hos bestemor og gjort det alle gode barnebarn gjør; vasket og spist middag. At det var mer slitsomt enn vanlig sier seg vel kanskje selv (ettersom jeg er forkjøla/syk og alt som kommer med på kjøpet og ingen krefter), men det gikk. Ellers har jeg bare slappet av, spist godteri og sett litt for mye på DisneyChannel. 
Er du syk i ferier? 

1 kommentar:

Heidi sa...

Du har fått treffe Tante Beth! Fan, jeg misunner deg.