søndag, juni 21, 2009

Bloggmøte.

Rask oppdatering om hva som har skjedd de siste dagene. 
Torsdag var det avslutning med klassen og skolen. Deilig å være ferdig, men jeg kommer til å savne klassen vår. 
Fredag var Malene, Michelle og meg på besøk hos Merethe. Vi hilste på lille Akhila, søteste valpen. 
Se så søt den er da!

Igår var jeg først på Trekkferjefestivalen med pappa. Masse fine gamle biler. 

Ok, det var kanskje ikke en bil. Men jeg likte den.

Senere på kvelden var jeg med Therese. Vi var rundt i byen, hang med Julie, Heidi og Caroline. Julie og meg hang utenfor kick. Der traff vi på ingen ringere enn Tor-Olav og Ida. Også Kjetil, Belinda og Lars var der. Hyggeligere folk skal du lete lenge etter. De fortjener virkelig all rosen og oppmerksomheten de får rundt bloggene sine. 

3 kommentarer:

Michelle sa...

Akhila er så søt :D Hvem er det som holder henne der? hehe XD

Var kul den sykkelen :D Kunne godt hatt den :P

Tenkte jeg også skulle starte en blogg :D Må barre få laget layouten. siden jeg skal ha den på siden min :D

therese sa...

Jeg hang og utenfor Kick! haha :D
men ja, koselig kveld ^^

Belinda Jakobsen sa...

Herregud for noen koselig ord om oss! Hyggelig å møte deg! Og på vegne av oss alle: beklager tilstanden vår :p