mandag, juni 22, 2009

Statistikken tuller med meg.

Da jeg kom inn i natt for å sjekke blogg statistikken holdt jeg på å gå i bakken. Du husker kanskje at jeg tidligere har fortalt deg om de dagene da bloggen tar helt av og jeg har så mange som 31 lesere på en dag? Jeg som trodde det var lykke og suksess tok virkelig feil. Da jeg kom inn igår hadde jeg ikke bare ny rekord for øking av lesere fra en dag til den neste, jeg hadde også ny rekord i antall lesere på en dag. Jeg gikk faktisk fra 8 til 76 lesere på ett døgn. Ett døgn, kjære lesere. Er det i det hele tatt mulig? Og så langt jeg kan se er det ingen som har linket til meg heller. 
Jeg tror fortsatt statistikken tuller med meg!

Gammelt sommerbilde av meg. Som alle andre enn meg liker. 

1 kommentar:

Conni sa...

va fint bilde av deg :)