torsdag, juni 11, 2009

Det er her de store henger!

Jeg har nå endelig (for et par små uker siden) klart å somle meg til å få opprettet sånn statistikk greier over bloggen min. Og det var en ting jeg la merke til. Blant mine få besøkende (ja, det er ikke mange jeg har) så har jeg faktisk hatt inne noen av de største bloggerne på bloggen min. Og jeg må si jeg syns det er litt kult at de faktisk er inne og ser på blogger til folk som leser deres blogg. Om de faktisk leste på bloggen min eller om det bare var en svipptur innom det vet jeg jo ikke. Men det gir en liten oppmuntring til å blogge videre. 
Samtidig ser jeg også det at de dagene jeg blogger er (med unntak av et par små dager) de dagene hvor jeg har flest besøkende på bloggen min. Ja, jeg har faktisk vært oppi så mange som 30 lesere en dag. Og jeg har hatt besøkende innom fra (til nå) 13 land i verden. Hvor kult er ikke det? 
Se så søt Mariannen min er! Bilder fra photoshoot dagen vi hadde. 

1 kommentar:

Fredrik sa...

Det er utrolig deilig med en pause, får se om ikke det kommer noe snart! vi får se ;)