onsdag, juni 17, 2009

Fri som ørnen.

Jeg er fri. Selvom det ikke føles slik og jeg er mildt sakt misfornøyd med muntlig eksamen så er jeg fri. Fri som ørnen. Jeg er ferdig med 12 år skole. Tenk det - helt ferdig. Og det er så vanvittig deilig. Så deilig at det ikke har gått opp for meg ennå. 
Ikveld skal jeg på MedieAwards med Michelle, Merethe og Malene. Endelig skal den gode gamle gjengen bli samlet igjen. Og jeg gleder meg så utrolig. Det er akkurat det jeg trenger for å løfte dagen nå. 

Deilig å være fri? 

6 kommentarer:

BRUDEPARET sa...

Det har jeg ja!
Dere er vel fra samme kull, så dere kjenner kanskje hverandre! :)

therese sa...

det er diggbart

BRUDEPARET sa...

Aha! Skjønner - da sees vi i morgen da - må jo være til stedet når lillebror får vitnemålet! :)Lykke til videre uansett - livet etter videregående er vanvittig spennende! :)

A n n e t t sa...

Jeg har to skoledager igjen, selv om dagens skole kun går ut på å levere fra oss pc'en. Gjett om det skal bli deilig med ferie! :D

Karoline sa...

Jeg har en dag igjen gitt<3

Anonym sa...

Høres flott ut og godt ut! Ikke noe studentliv på deg til høsten?