tirsdag, juni 09, 2009

Da var det snart over da.

Nå er det siste inspurt før muntlig eksamen og avslutning på skolen. Stress, mye skole og lange dager. Nå går forresten historie pensum og surrer i bakgrunnen. Jeg har planer om å få den inn i underbevisstheten min. Kan du noe om den andre verdenskrigen du vil dele med meg? 
Idag har jeg vært på sommeravslutning med Con Amore (koret mitt). Det ble bading, pølser, is og film. Det minnet meg forresten på at jeg må få lagt inn bildene jeg tok i Danmark. Så mye har jeg hatt å gjøre i det siste, at jeg faktisk har glemt det helt bort. 
Bare fordi Kristine og meg er så kule, og Mia alltid må komme og ødelegge! x) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var jo et nydelig bilde, ehm?
Men uansett.. Jeg må få komt meg opp til deg og hente bildene vi har tatt.. Jeg har lyst til å se dem :)
Uansett hvor dårlig jeg er til å ta bilder |P

Du er herlig du jenta mi <3

-Marianne KB