mandag, juni 01, 2009

Rotehuer!

Klokka er to timer over legge tid og her sitter vi.. I leiligheten i Danmark og burde egentlig ryddet. Vi fikk nemlig beskjed om at vi måtte være ute av leiligheten kl.10.00 imorgen tidlig. Og... vel - vår leilighet ser virkelig ikke ut. Du ser lett at det bor 9 jenter i en alder fra 14-18 år, for å si det på den måten.
Imorgen bærer turen hjem, mot gode gamle Norge. Egentlig er det utrolig trist, for vi er den kuleste gjengen du finner. Men det er heldigvis ikke siste gang vi ser hverandre igjen.
Idag har vi hatt stafett hvor mitt lag IKKE vant, men vi tapte ikke helt heller faktisk. Vi var også i KarolineLund Tivoli i Aalborg. Det var villt gøy og jeg anbefaler deg også dra dit en dag, selvom halvparten av tinga ikke funka eller hadde gjentatte problemer (ikke av den farlige typen)..
Nå tror jeg forresten at jeg skal prøve å pakke litt.
Sees kanskje imorgen da - når jeg kommer tilbake til Norge!

1 kommentar:

Anonym sa...

tivoli:D:D
hørtes morsomt ut!
håper du kosa deg masse og at turen hjem gikk bra:D