lørdag, juni 27, 2009

*Fake a smile*

Ok, så varte kanskje ikke blogg berømmelsen min så utrolig lenge. Men hva mer kan man forvente seg? Jeg har derimot fått et par nye faste lesere ser det ut som, og det liker vi jo alltid. 
De siste dagene har for det meste gått til jobb, noe som må til når det er sommer. Jeg for min del vil heller være ute i sola og kose meg, men den gang ei. 
Igår kveld hadde jeg besøk av Merethe og Michelle, noe som alltid er like koselig. Vi så film, spiste masse godt og mimret tilbake til de gode gamle dager da vi var unge. Det blir kanskje ny mimrekveld ikveld igjen, denne gangen med Malene og pysjamasparty. Ah, som jeg gleder meg! 
*Fake a smile*. Ja, jeg gjør det på hele tiden på jobb. Er det fysisk mulig å gå rundt på en jobb og smile og være glad (naturlig) i 6 timer? Hvis jeg tar feil - kan du si meg hvordan jeg får det til? Men *fake a smile* funker faktisk, det er mindretall av kundene som faktisk reagerer på at jeg bare setter på meg et smil, at det langt ifra er ekte. Kjenner du deg igjen selv, eller merker du hvis ansatte i en butikk du kommer inn i setter opp et falskt smil? 
*Fake a smile* - Ja, vi gjør det hele tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mimrekvelder er så ufattelig kos ^^

Ja, det ekke gøy å streve på arbeid i finværet, men okay når lønna kommer ;)
Jeg merker godt vil jeg påstå om det er fake' smiles jeg får servert, men du kan jo være veldig god på det!

therese sa...

Jeg faker egentlig ikke sååå mange smil på jobben, fordi det er veldig mange søte folk, og det blir lissom naturlig å smile, men.. det er nok noen fake' innimellom daglig ja.

marianne kb sa...

jeg vil påstå jeg er nokså god på å fake smil ; )

det er noen som er gode, og noen som ikke er fult så gode. både på fake smil, og til å merke om smilet er ekte eller fake : )

jeg savner deg:,(